A „KS” CSAPÁGY KFT. MINŐSÉGPOLITIKÁJA

A Társaság folyamatosan törekszik a piacon belül elfoglalt helyének megtartására és növekvő részesedés megszerzésére.
A cég minőségpolitikájának alapgondolata ennek megfelelően a következő:

Tevékenységünk elismeréseként a vevőt várjuk vissza, s nem az árut.

Annak érdekében, hogy cégünk jó hírnevét öregbítsük, minőségpolitikánk alapelveit az alábbiak szerint határoztuk meg:

- Célunk, hogy szolgáltatásaink minőségével maradéktalanul kielégítsük vevőink igényeit, és ezzel elnyerjük, illetve folyamatosan fenntartsuk bizalmukat és megelégedettségüket cégünk iránt.

- Ennek érdekében olyan hatékony, a mindenkori ISO 9001 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszert kívánunk fenntartani és működtetni, amely biztosítja szolgáltatásaink állandó, kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését.

- Nagy gondot fordítunk dolgozóink személyi képességének javítására, és a működési folyamatok tökéletesítésére.

- Tevékenységünk középpontjában a vevő áll. Törekszünk arra, hogy mindenkor a vevőink igényeinek megfelelő árukészlettel álljunk a rendelkezésükre.

- Hosszú távú szövetségi kapcsolatot kívánunk kialakítani mindazokkal a beszállítóinkkal, akik azonosulnak cégünk minőségi elvárásaival.

- Nyitottak vagyunk a máshol eredményesen használt módszerek átvételére és adaptálására. A folyamatos minőségjavítás döntő módon járul hozzá cégünk működésének gazdaságosságához.

- Elvárjuk, hogy minden dolgozónk személyes tudásával és felelősségével járuljon hozzá a Társaság sikeréhez.


Győr, 2017. október 30.


Kozma Sándor
ügyvezető